Strony

poniedziałek, 20 lipca 2015

KRZESŁO DLA NIEGO






Teraz coś dla męskiej publiczności i nie tylko :) Krzesło było w bardzo dobrym stanie. Wymagało ogólnego oczyszczenia, pomalowania i polakierowania. W siedzisku natomiast wymieniłam gąbkę i materiał. Dokumentacja mojej pracy :)


Krzesło przed metamorfozą




Początki prac (odkręcenie siedziska, lekkie przetarcie papierem ściernym a później przemycie terpentyną )




Przygotowanie do malowania i malowanie 



Niestety, nie posiadam zdjęć z kolejnych prac przy tym krześle. Karta pamięci uległa awarii (!?!) i nie udało mi się tych zdjęć odzyskać. Chciałabym Wam tylko pokazać w jaki sposób wykonałam transfer nadruku na materiał za pomocą acetonu (zmywacz do paznokci) i wydrukowanego motywu na drukarce laserowej. Znalazłam filmik na YouTube. Fajnie jest tam wszystko pokazane, tylko podkład muzyczny trochę dziwny :)

Na materiale odbiłam motyw powtarzającego się Buldoga angielskiego, oczywiście nie bez powodu - właściciel krzesła jest fanem i właścicielem takiego pieska :) 

Może komuś się przyda, więc wklejam




Czas na efekt końcowy :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz