Strony

poniedziałek, 10 sierpnia 2015

MOJA SZAFKA NOCNA






Znaleziona jakiś czas temu na Car Boots-ie. Długo czekała na swoją kolej. Pomysłów na nią miałam tysiące, ale o ostatecznie stanęło na "odrapanej szafce". Podczas ściągania farb, okazało się, że warstw jest więcej niż się spodziewałam. Cztery warstwy farby olejnej. Szafka jest wykonana niestety z płyty i strasznie ciężko odchodziła ostatnia warstwa. Każdy mój ruch było od razu widać na powierzchni, więc to głównie zdecydowało o efekcie końcowym. Teraz od początku, czyli jak to się zaczęło :

Szafka przed moimi pracami:



Kolej na użycie zmywacza do farb, dwukrotne w tym przypadku



Czas na zdzieranie farby 




Oczyściłam, tylko szufladę, drzwiczki oraz górny blat. Na tym etapie podjęłam decyzję o tym, że tak to zostawię, pomaluję ją trzema warstwami farb w różnych kolorach a później celowo ją odrapię :)


Pierwsza warstwa farby


Druga warstwa farby


No i ostatnia warstwa





 Czas na drapanie wszystkim tym czym miałam pod ręką :)


Wymieszałam trochę czarnej farby z wokiem i użyłam go w niektórych miejscach na szafce


Gałki do szafki. Różowa róża jest z John Lewis a szklana zielona zamówiona na ebay-u :) 




No i efekt końcowy !!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz