Strony

środa, 29 kwietnia 2015

RÓŻOWY TRON

Miałam dwa identyczne krzesła, a teraz każde z nich wygląda inaczej. Dzisiaj pokaże Wam jak powstał  "Różowy Tron" dla Madzi :) Od początku wyglądało to tak :

1. Lekko przetarłam powierzchnię krzesła papierem ściernym a później oczyściłam terpentyną


2. Następnym krokiem było malowanie krzesła, pierwsza warstwa była w białym kolorze (chalk paint Autentico) 


3.  Kolej na kolejną warstwę. Chciałam, żeby krzesło było w kolorze różowym. Nie miałam farby w tym kolorze a tym bardziej nie opłacało mi się kupować kolejnej farby, więc postanowiłam kupić próbkę zwykłej farby do ścian w kolorze różowym. Wymieszałam trochę tej próbki z białą farbą kredową, oto efekty :


4. Znowu malowanie. Dwie warstwy :)



5. Przecieranie i woskowanie (dwukrotne)


6. Kolej na obicie siedziska. Kolejność wykonania prac jest taka sama przy KRZEŚLE GLAMOUR . Efekt końcowy !!!

  


Dla przypomnienia to samo krzesło w dwóch odsłonach :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz