Strony

środa, 6 maja 2015

STOŁECZEK


Kolejny nabytek, który bardzo nam się spodobał. Rzeźbiony, drewniany stołeczek. Stan bardzo dobry, po za tym że jest wyblaknięty i brudny. Ogólnie całość pomaluję bezbarwnym szybkoschnącym lakierem do drewna (zdjęcia niestety nie mam). W trakcie wyszło trochę inaczej, zobaczcie :)

Stołeczek "przed"







Przed lakierowaniem dokładnie oczyściłam powierzchnię, lekko papierem ściernym i rozpuszczalnikiem. Później wpadłam na pomysł, żeby nogi i środek siedziska pomalować na czarno. Na siedzisku wygląda ładnie ale gorzej było z nogami. Wyglądały masywnie i straciły urok. Po kilku dniach jednak zmyłam całkowicie farbę z nóg rozpuszczalnikiem. Było zdecydowanie lepiej i dodatkowo w szczelinach i porach została czarna farba, ale dzięki temu wygląda to teraz dużo lepiej. Po eksperymentach z czarną farbą całość pokryłam bezbarwnym lakierem dwukrotnie. Zobaczcie sami :)

Siedzisko :







Nogi, przed lakierowaniem, ale po wyczyszczeniu już czarnej farby :





 Nogi po lakierowaniu :



Bardzo łatwy montaż :)




                                                                  "PO"








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz